Polityka zwrotu
Bezproblemowe zwroty i wymiany przez 14 dni
Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za przekazanie nam takiej informacji.
Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić produkt:
- Towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
- Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej i poinformuj nas o chęci zwrotu produktu. Podaj numer zamówienia i jego koszt.
- Zapakuj produkty wraz z fakturą i odeślij na adres: NB Stellar Group Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II, 11, p. 409, Warszawa 00-828.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki — zwracamy Ci pieniądze lub wysyłamy pożądany przez Ciebie produkt.
- Produkty w opakowaniach próżniowych po otwarciu opakowania nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
Informacja dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy
Klient, będący Konsumentem zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (dalej jako "Ustawa") może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru Klientowi. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towaru. W przypadku zamówienia wielu towarów, które są dostarczane osobno lub partiami — w terminie 14 dni od dnia dostarczenia/odbioru ostatniego towaru lub partii towarów.
By zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować NB Stellar Group Sp. z o.o. (Al. Jana Pawła II, 11, p. 409, Warszawa 00-828, +48 538 405 624) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Odstąpienie może nastąpić w formie e-maila na adres: info@tea-mail.pl.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrot płatności
Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzicie się Państwo na zwrot przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Informujemy, jednakże iż Sklep jest uprawniony do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwrot towaru
Klient zobowiązany jest odesłać towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, by zapewnić jego bezpieczeństwo przed uszkodzeniem lub innym zmniejszeniem wartości. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Dlatego towary nie mogą być zwracane za zaliczeniem pocztowym lub inną formą skutkującą koniecznością pokrycia kosztów zwrotu przez Sklep. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
